.

.

کرم کاسه ای جوان کننده و شاداب کننده حاوی عصاره پرتقال و زنجبیل

پرتقال علاوه بر ویتامین C دارای انواع ویتامین‌های B، E، A و همچنین سرشار از بتاکاروتن است. وجود این ویتامین‌ها، مخصوصا ویتامین C، باعث تقویت خاصیت آنتی اکسیدانی این کرم شده است. ویتامین‌های B وA موجب تغذیه و رشد سلولی می‌شوند. ویتامین E پوست را مرطوب و شفاف می‌کند و از مضرات رادیکال‌های آزاد می‌کاهد . در ضمن وجود املاح معدنی بسیاری از جمله کلسیم. فسفر، آهن، منیزیم، پتاسیم و مقدار کمی مس، آهن. منگنز و روی موجب تقویت و تغذیه عمقی سلول‌های پوست می‌شود. عصاره زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان‌ است. موادی که سموم را در سلول‌های پوست کاهش داده. و در عین حال گردش خون را افزایش می‌دهند.و ظهور پیری را به تعویق می‌اندازند. زنجبیل ضد‌عفونی‌کننده قدرتمندی است. و با کشتن فعالانه باکتری‌ها در سطح پوست. سرعت شکل‌گیری لکه‌ها و آکنه را روی صورت و در عمق منافذ به حداقل می‌رساند.
کرم کاسه ای جوان کننده و شاداب کننده حاوی عصاره پرتقال و زنجبیل آدرا مناسب برای انواع پوست  ؛ جهت محافظت در برابر عوامل نامطلوب محیطی ، تامین رطوبت مورد نیاز و حس طراوت و شادابی پوست در طول روز می باشد .
فروشگاه اینترنتی دیلانچی ؛ به بانوان و آقایان توصیه می کند برای داشتن پوستی مرطوب و شفاف ؛ از کرم کاسه ای جوان کننده و شاداب کننده حاوی عصاره پرتقال و زنجبیل محصول شرکت ادرا استفاده کنند .

ما خرید را آسان کردیم
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد