.

.

لزوم استفاده از ژل بهداشتی

دستگاه تناسلی یکی از نقاطی است که برای تجمع و رشد باکتری ها و قارچ ها مناسب می باشد، به همین دلیل باید حساسیت زیادی روی این ناحیه داشته باشید ، مخصوصاً خانم ها به دلیل ترشحاتی که دارند بیشتر از آقایان باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند .

بهترین محصولی که می توان با آن بهداشت این قسمت را به خوبی رعایت کرد ، ژل بهداشتی است. این محصولات نسبت به سایر شوینده های بدن PH کمتری دارند که این ویژگی باعث می شود به ناحیه حساس تناسلی آسیبی وارد نشود ، همچنین ژل های بهداشتی دارای خاصیت آنتی باکتریالی هستند که از رشد باکتری ها جلوگیری می کنند و آن ها را از بین می برند .

ژل بهداشتی بانوان آدرا، یک شوینده روزانه بسیار ملایم با PH سازگار (PH=4.5) برای قسمت خارجی دستگاه تناسلی بانوان می باشد که باعث از بین رفتن میکرو ارگانیسم‌ های مزاحم و تقویت میکرو ارگانیسم‌ های مفید در این ناحیه می شود .

ژل بهداشتی بانوان آدرا بعد از استفاده ناحیه تناسلی را به طور کامل ضد عفونی می کند و به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی که دارد خشکی و التهابات ناشی از خشکی در ناحیه ژنیتال را برطرف می کند . ژل بهداشتی بانوان آدرا  عصاره انار حجم 300 میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان آدرا عصاره انار حاوی مواد آنتی باکتریال و مرطوب کننده جهت شستشوی بهداشتی و روزانه قسمت خارجی دستگاه تناسلی است این محصول بدون ایجاد حساسیت مهار کننده باکتری های مضر و برطرف کننده بوی نامطبوع سازگار با باکترییهای مفیدمی باشد . 

ژل بهداشتی بانوان آدرا عصاره انار

این محصول … ژل بهداشتی بانوان آدرا عصاره انار حجم 300 میلی لیتر

از خشکی مخاط جلوگیری کرده و یک نرم کننده و مرطوب کننده دستگاه تناسلی خارجی مناسب بانوان به حساب می آید . ژل بهداشتی بانوان آدرا  عصاره انار حجم 300 میلی لیتر

عصاره انار حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدان و اسیدهای گیاهی و عناصر فتواستروژنیک می باشد که باعث افزایش خاصیت الاستیکی(جمع کنندگی دهانه واژن) بافت های مهبل و انقباض عضلات درونی واژن می شود.

 

درباره دیلانچی :
دیلانچی ، مرجع لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران با خدمات متفاوت و تحویل سریع کالا، تمامی نیازهای مربوط به پوست ، مو و زیبایی شما را در طیف وسیعی از پیشنهادات رفع کرده و کمک میکند انتخاب مناسبی برای زیباتر شدن و سلامتی بیشتر داشته باشید .

جهت خرید اینترنتی ژل بهداشتی بانوان آدرا عصاره انار حجم 300 میلی لیتر دیگر نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

” ما برای شما در تلاشیم ؛ چون شما ارزشش را دارید “

پس شما را به استفاده از محصولات خوب و با ارزش دعوت می کنیم


برای خرید این محصول همین حالا اقدام کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد