.

.

ماسک جوان کننده و سفت کننده پوست (حاوی عصاره انار)

  • سفت کننده ماندگار و سریع پوست
  • رفع افتادگی پوست صورت و گردن
  • دارای خاصیت کلاژن سازی
  • نرمی و لطافت پوست
  • کمک به کاهش منافذ باز پوست

ماسک سفت کننده و جوان کننده پوست حاوی عصاره انار محصولی از شرکت آدرا می باشد.و به خوبی پوست را در طول شب آبرسانی و مرطوب می کند. این محصول دارای آنتی اکسیدان می باشد.و به بازسازی پوست کمک می کند و پوست را جوان و شاداب می کند.

ماسک پوست انار برای زیبایی و درمان مشکلات پوست صورت
آیا تا کنون به مواد مغذی موجود در پوست میوه ها فکر کرده اید؟ پوست بسیاری از میوه ها ، دارای ارزش غذایی بالایی هستند.در حالی که بسیاری از ما آن ها را به راحتی دور می ‎ریزیم.

اگرچه پوست میوه ها را نمی ‎توان خورد. اما با این حال می‎ توانیم از آن ها استفاده های دیگری کنیم.و از خواص بالای آن ها به گونه ای دیگر بهره مند شویم. یکی از میوه هایی که حتی پوست آن دارای فواید بالایی برای سلامتی است،انار می ‎باشد.
خواص پوست انار
پوست انار دارای خواص درمانی بالایی است. و می‎ تواند با آکنه ، جوش و سایر ضایعات پوستی مقابله کند.این ماده دارای خاصیت ضد پیری بوده و روند بروز چین و چروک های پوستی را کند تر می ‎کند.
پوست انار همچنین به منظور جلوگیری از بروز شوره سر و کاهش ریزش مو نیز مورد استفاده قرار می ‎گیرد. این ماده به درمان گلو درد ، حفظ بهداشت دندان ها ، محافظت از استخوان ها و جلوگیری از بروز بیماری های قلبی نیز کمک خواهد کرد.


ما خرید را آسان کردیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد