.

.

کرم دست و صورت حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین های A و Eمناسب برای انواع پوست

آلوئه ورا نقش زیادی در سلامت پوست انسان دارد. از آلوئه ورا می توان به صورت مستقیم روی پوست استفاده کرد. اما ترکیب آن با یک کرم می تواند.پوست را به صورت عمقی آبرسانی کند. و تاثیر زیادی در سلامت آن داشته باشد.
کرم تغذیه کننده و مرطوب کننده آدرا.حاوی آلوئه ورا، ویتامین A و E می باشد.که این ترکیبات پوست دست و صورت را به صورت قوی و عمیق تغذیه و مرطوب می کنند.و باعث حفظ رطوبت پوست تا ۲۴ ساعت می شوند.این کرم حاوی فیلتر UV هم می باشد.که از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. کرم آدرا اکسیژن مورد نیاز سلول های پوست را به آن ها می رساند و همچنین باعث افزایش خاصیت الاستیسته پوست هم می شود.
کرم تغذیه کننده و مرطوب کننده آدرا حاوی آلوئه ورا ( عصاره ) برای چه کسانی مناسب می باشد؟
اگر احساس می کنید پوست دست و صورتتان خشک شده باید حتما از یک مرطوب کننده مناسب برای رفع خشکی آن استفاده کنید، کرم تغذیه کننده و مرطوب کننده آدرا حاوی عصاره آلوئه ورا برایتان بهترین انتخاب می باشد.
آلوئه ورا منبع خوبی برای درمان طبیعی انواع آسیب‌های پوستی است، اما هنوز مدارک قطعی و صریحی وجود ندارد که همه‌ی مزایای آلوئه ورا را تأیید کند. اگرچه مصرف آلوئه ورا روی پوست معمولاً بی خطر است. یادتان باشد کاربرد ژل موضعی آلوئه ورا مشابه استفاده‌ی مستقیم گیاه روی پوست نیست.
اگر چند روزی از آلوئه ورا استفاده کردید و نتیجه‌ی مطلوبی به دست نیاوردید، بهتر است با متخصص پوست خود مشورت کنید. آنها با شناختی که از پوست شما دارند، به درمان بهتر آن کمک می‌کنند.
شما چه تجربه‌ای از مصرف آلوئه ورا برای پوست صورت تان دارید؟ تجربیات تان را در این زمینه، با ما و دیگران  به اشتراک بگذارید ؛ منتظر حضورتان هستیم

ما خرید را آسان کردیم
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد