.

.

کرم تغذیه کننده قوی دست و ناخن آدرا حاوی روغن آرگان

چگونه از پوست دست و ناخن هایمان مراقبت کنیم؟
بعد از صورت، دست هر فـردی قابـل رویت تـرین قسمت بدن اوست. با این حال بیشتر ما مراقبتی که مناسب دست هایمان باشد. را انجام نمی دهیم و نسبت به آن ها بی توجه هستیم. در حالی که پوست ظریف و نازک پشت دست ها زودتر از پوست صورت. خشک شده و نشانه های پیری را نشان می دهد. بسیاری از خانم هایی که به طور مرتب کار خانه انجام می دهند. بیشتر از دیگران دست هایشان در معرض آسیب دیدگی است. دست های این افراد به مرور زمان خشک و چروک می شود. برای درمان و جلوگیری از خشک و پوسته پوسته شدن .دست ها و آسیب دیدن صدف ناخن ها باید هر روز از آن ها مراقبت کرد.
کرم تغذیه کننده قوی و مرطوب کننده دست و ناخن آدرا.حاوی روغن آرگان، آووکادو، زیتون و ویتامین E می باشد. که این ترکیبات پوست دست و اطراف ناخن ها را به صورت قوی و عمیق تغذیه و مرطوب می کنند.و با افزایش خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته پوست، باعث رفع آثار پیری ایجاد شده می شوند. همچنین این کرم به خوبی می تواند. آسیب های پوست را بازسازی کرده و باعث حفظ تعادل هر چه بیشتر pH و کنترل میزان ترشح چربی پوست شود.
کرم تغذیه کننده قوی دست و ناخن آدرا حاوی روغن آرگان برای چه کسانی مناسب می باشد؟
مرطوب کننده دست و ناخن ؛ این کرم برای افرادی که پوست دست یا اطراف ناخن هایشان خشک و زبر شده یا احساس می کنند صدف ناخن هایشان آسیب دیده و یک محصول مناسب برای رفع خشکی و زبری پوست دست و ناخن خود می خواهند بسیار مناسب می باشد.

ما خرید را برای شما آسان کردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد