.

.

کرم مغذی و محافظت کننده پوست حاوی روغن هسته انگور و ویتامین E

روغن هسته انگور غنی از فلاونوئید، بتاکاروتن، ویتامین E و C است و به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی با رادیکال‌های آزاد مضر مقابله می‌کند و روند پیری پوست را کاهش می‌دهد. نتایج تحقیقات علمی نشان داده است. که استفاده از ویتامین E موجب کاهش قرمزی و علائم ناشی از نور خورشید می‌شود. این ویتامین برای رشد بافت‌های سالم لازم است .و یک آنتی اکسیدان فوق العاده پایدار است. روغن هسته انگور به عنوان قابض و تقویت کننده پوست عمل می‌کند. در میان خواص بسیار زیاد آن، روغن هسته انگور پوست را سفت کرده و از چین و چروک پیشگیری می‌کند. همچنین اسیدهای چربی مانند پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک موجود در این روغن در درمان چین ‌وچروک‌های پوستی نیز بسیار موثرند
مزایای هسته انگور بر سلامت پوست
هسته انگور دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند. این دانه های انگور حاوی ترکیبات پروانتروسیانادین الیگومری است. که به عنوان آنتی اکسیدان های قوی شناخته می شوند .جدا از این، دانه های انگر حاوی مواد مغذی مانند ویتامین E، اسید لینولئیک و فلاونوئیدها می باشند. حضور تمام این مواد مغذی در دانه انگور، آن را یک ماده بالقوه می کند.
هسته های انگور برای بهبود سلامت پوست بسیار مهم هستند.خواص آنتی اکسیدانی دانه های انگور برای مبارزه با بیماری های مختلف پوست ،از جمله ؛آکنه التهابی، چین و چروک زودرس پوست، پسوریازیس و غیره مفید است.
از آنجایی که ممکن است درمان با روغن هسته انگور، لایه های چرب به نظر برسد، اما این چیزی است که دقیقا برای روغن هسته انگور لازم است مورد نهایی که شما باید با لایه های چرب پوست خود انجام دهید پاک کردن آن است. کرم روغن هسته انگور ملایم به نظر می رسد و به هیچ وجه پوست روغنی سنگینی را حس نمی کنید.به طور متناوب، اساسا لایه های پوست را مرطوب می کند، کنترل لکه های خشک شده و همچنین لکه های چرب و روغن پوست را برعهده می گیرد تا بهبود دهد مانند یک تونر استفاده کنید، روغن هسته انگور ممکن است به منافذ پوستی وارد شود و پس از آن شیوع آکنه را از بین ببرد.

ما خرید را آسان کردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد