.

.

کرم مرطوب کننده دست و صورت حاوی روغن گل سرخ و ویتامین E

اگر شما هم به فکر مراقبت از پوست خود هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید علاوه بر داشتن تغذیه مناسب و سالم باید زندگی به دور از تنش و استرسی را برای خود محیا کنید تا بتوانید در داشتن پوستی شاداب و جوان موفق باشید. اگر تمام این مواردی که ذکر شد را به عنوان قانونی در زندگی رعایت کنید نوبت به اقدامات بعدی مانند استفاده از کرم های مختلف محافظ در رسیدن به پوستی جوان و شاداب خواهید رسید. در اولین مرحله شما نیاز به انتخاب محصولی مطمئن و کارآمد از میان متوعی از محصولات موجود در بازار دارید. ما به شما کرم رز آدرا مدل را معرفی می کنیم . این کرم یکی از محصولات با کیفیت مورد تایید سازمان غذا و دارو است که شما می توانید با خیالی آسوده آن را انتخاب و مصرف کنید.
خواصی که گل سرخ برای زیبایی دارد واقعا شگفت انگیز است.در تهیه بسیاری از لوازم ارایشی و زیبایی از گل سرخ استفاده می شود.با دیلانچی همراه باشید تا چندی از خواص گل سرخ را برای شما بیان کنیم
پوستتان را تمیز می کند :
گل سرخ دارای بوی فوق العاده ای است و همین رایحه آن می تواند پوست شما را به حالت طبیعی خود حفظ کند. دلیل اصلی این امر هم وجود آنتی اکسیدان در گل سرخ است که از پوست در مقابل آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند.
کنترل چربی پوست با مرطوب کننده گل سرخ
گل سرخ باعث نرم شدن پوست صورت می شود از آنجایی که این گل سرخ برای پوست خاصیت نرم کنندگی دارد باعث نرم شدن پوست و شاداب نگه داشتن آن می شود.
مرطوب کننده گل سرخ برای طراوات و رفع افتادگی پوست
مواد موجود در گل سرخ باعث رفع افتادگی پوست شده و به آن طراوت می بخشد. به علاوه گل سرخ توانایی برطرف کردن جوش ها و سایر اختلالات پوستی را دارد.
مرطوب کننده گل سرخ ؛ تسکین دهنده
گل سرخ ارگانیک برای همه نوع پوستی مناسب است و استفاده از آن سبب مرطوب سازی پوست می شود و این برای پوست های حساس بسیار مناسب می باشد. روغن  موجود در گل سرخ باعث می شوند تا رطوبت به طور مستقیم وارد سلول های پوست شود و به آن ها آب رسانی شود.

ما خرید را آسان کردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد