.

.

کرم جوان کننده و شاداب کننده حاوی عصاره پرتقال ، زنجبیل و ویتامین A و E

پرتقال علاوه بر ویتامین C دارای انواع ویتامین‌های B، E، A و همچنین سرشار از بتاکاروتن است. وجود این ویتامین‌ها، مخصوصا ویتامین C، باعث تقویت خاصیت آنتی اکسیدانی این کرم شده است. ویتامین‌های B وA موجب تغذیه و رشد سلولی می‌شوند. ویتامین E پوست را مرطوب و شفاف می‌کند. و از مضرات رادیکال‌های آزاد می‌کاهد.در ضمن وجود املاح معدنی بسیاری از جمله کلسیم، فسفر، آهن. منیزیم، پتاسیم و مقدار کمی مس. آهن، منگنز و روی موجب تقویت و تغذیه عمقی سلول‌های پوست می‌شود.عصاره زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان‌ است. موادی که سموم را در سلول‌های پوست کاهش داده.و در عین حال گردش خون را افزایش می‌دهند. و ظهور پیری را به تعویق می‌اندازند. زنجبیل ضد‌عفونی‌کننده قدرتمندی است. و با کشتن فعالانه باکتری‌ها در سطح پوست سرعت شکل‌گیری لکه‌ها و آکنه را روی صورت و در عمق منافذ به حداقل می‌رساند.
کرم جوان کننده حاوی عصاره پرتقال و زنجبیل را توصیه می کنیم زیرا ...
عوامل متعددی مانند شستشوی دست، تغییرات آب و هوا و سرما یا گرمای شدید ممکن است باعث خشکی پوست شوند. از دست رفتن رطوبت و خشکی بیش از حد پوست منجر به ایجاد ترک‌های پوستی و پیری زودرس پوست می‌شوند. به همین دلیل استفاده از یک کرم مرطوب کننده و تغذیه کننده باکیفیت اهمیت فراوانی در حفظ رطوبت و رفع خشکی پوست دارد. یک کرم مرطوب کننده مناسب با رطوبت رسانی پوست، خشکی پوست را رفع کرده، از تشکیل علائم پیری پوست پیشگیری می‌کند و پوست را نرم و لطیف می‌سازد.
پرتقال و زنجبیل خواص فراوانی برای پوست دارند و تأثیر زیادی در حفظ جوانی و زیبایی پوست می‌گذارند. پرتقال به واسطه داشتن مقادیر زیادی ویتامین E، A، B و ویتامین C، پوست را به خوبی تغذیه و تقویت می‌کند، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی فراوانی بوده، اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و باعث رطوبت‌رسانی و شفافیت پوست می‌شود. زنجبیل نیز روند پیری پوست را کند می‌کند و با از بین بردن باکتری‌های مضر در پوست، از ایجاد آکنه و لک در سطح پوست و منافذ پوست جلوگیری می‌کند.

ما خرید را آسان کردیم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد