.

.

آبرسان حاوی هیالورونیک

آبرسان ها موادی تحت عنوان humectants (هموکتانت یا جاذب الرطوبه) همانند گلیسیرین و اسید هیالورونیک هستند.که آب را از هوا یا پوست شما جذب می‌کنند و بر روی پوست نگاه می‌دارند.

شما ممکن است فکر کنید که هیدراتاسیون مسئله‌ای است.که فقط افراد با پوست خشک یا کم آب می‌بایست نگران آن باشند.اما آبرسانی کردن پوست شما دقیقاً مانند آبرسانی به بدن است. بدن شما به آبرسانی و هیدراسیون برای احساس بهتر و خوب به نظر رسیدن احتیاج دارد.و مهم نیست که نوع پوست شما چه باشد، پوست شما نیز چنین خواهد بود.

آبرسان‌ها (Hydrators) موادی هستند که در اصل خاصیت نم‌ نگهدارندگی (Humectant) دارند. موادی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید که از آب را از هوا و پوست شما جذب کرده و نمی‌گذارند که از پوست خارج شود. هیالورونیک اسید می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزنش رطوبت جذب کند و بهترین ماده‌ی آبرسان یا نم ‌نگهدار محسوب می‌شود.

چه نوع آبرسانی استفاده کنیم ؟

اگر نوع پوست‌تان در تمام طول سال خشک است و پوسته پوسته می‌شود، احتمال دارد که کم آبی مربوط به کاهش رطوبت مشکل‌تان نباشد. احتمالاً پوست شما در حفظ رطوبت دچار مشکل شده است. بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک مرطوب کننده قوی و غلیظ است.

اگر پوست‌تان دچار کم آبی شده، باید آب از دست رفته آن را جبران کنید. اول از همه باید آب بیشتری بنوشید. نوشیدن آب از کم آب شدن پوست جلوگیری می‌کند ولی نمی‌تواند کم آبی کنونی و آسیب‌هایی که به پوست‌تان خورده را جبران کند.

اگر پوست‌تان چرب است، دلیل نمی‌شود که کم آب نشود. افراد با پوست چرب باید از آبرسان‌های برپایه‌ی آب استفاده کنند. آبرسان های ضد آکنه (noncomedogenic) بهترین انتخاب برای پوست کسانی است که مستعد جوش و آکنه است.

دیلانچی به شما پیشنهاد میکند آبرسان حاوی هیالورونیک آدرا را استفاده کنید زیرا : مناسب برای انواع پوست می باشد .


ما خرید را آسان کردیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد