.

.

شامپو ویتامین E

شامپوی سر آدرا «ویتامین ای» (Vitamin E) برای مصرف روزانه است.که بانوان و آقایان هر دو می‌توانند.از آن استفاده کنند؛ برای انواع موها مناسب است.و محدودیت استفاده ندارد. ویتامین E موجود در شامپو موها را نرم و لطیف می‌کند.و از خشک شدن و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.
استفاده از شامپو ویتامین E ؛ مخصوص مو برای هر فرد می‌تواند.به سالم نگه‌داشتن و شادابی موها کمک فراوانی کند.فقط شامپوهای معمولی و روزانه هستند.که می‌توانند برای همه اشخاص با هر نوعی مو مورد استفاده قرار بگیرند.زیرا مواد سازنده این مدل شامپوها با انواع جنس موها سازگاری دارند. شامپوی آدرا با دارا بودن ویتامین E باعث لطافت و نرمی موها می‌شود و از خشک و شکننده شدن موها جلوگیری می‌کند.
ویتامین E به رشد موها و پیشگیری از کاهش موها نیز کمک می نماید. مکانیسم اثر ویتامین ای بر تقویت موها هنوز به طور دقیق شناخته نشده است یکی از دلایل احتمالی این است که ویتامین E به رشد عروق خونی و مویرگ های خونرسان به ریشه موها کمک می نماید و زمانی که مویرگ ها افزایش یابند جریان خون یهتر می شود . لذا به نظر می رسد که با مصرف ویتامین E میزان جریان خون به پوست سر بهتر می گردد و پیشگیری از ریزش موها تقویت می گردد.

ما خرید را آسان کردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد