.

.

کرم های ضد آفتاب SPF

عامل اصلی چین‌ و چروک پوست و ایجاد کک‌ و مک بر روی آن. نور آفتاب و به ویژه اشعه ماوراءبنفش است. قرار گرفتن در معرض تشعشعات ماورای بنفش خورشید. عوارضی از قبیل پیری پوست، حساسیت نسبت به نور، اریتم (قرمزی پوست) و بدخیمی های پوستی را در پی خواهد داشت.متخصصین مداخلات دارویی و غیر دارویی متعددی را برای حفاظت از پوست در برابر نور آفتاب توصیه کرده اند. ساده ترین این اقدامات، پوشاندن پوست با لباس مناسب و استفاده از ضدآفتاب هاست. ضد آفتاب ویشی با ماهیتی نرم و لطیف انتخابی مناسب برای حساس ترین پوست هاست . آب درمانی چشمه ویشی بخش مهمی از ترکیبات این ضد آفتاب را تشکیل می دهد. و همین امر سبب رطوبت رسانی مناسب این ضد آفتاب به پوست می شود.
کرم های ضدآفتاب و استفاده از آنها برای مراقبت از پوست و سلامتی آن ضروری و مهم هستند. تقریبا همه پزشکان متخصص پوست بر اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب اذعان داشته اند. و استفاده از کرم‌های ضدآفتاب را اولین قدم و مهم ترین راه برای سلامت پوست در طولانی مدت می دانند.
استفاده از کرم های ضدآفتاب از ابتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان پوست جلوگیری می کند. زیرا حدود 85 درصد از مبتلایان به سرطان پوست به علت قرار گیری پوست در معرض اشعه فرابنفش می باشد.
براساس آمارهای منتشر شده، موارد جهانی ابتلا به سرطان پوست ملانوم در حال افزایش می باشد. و عوامل اصلی ابتلا به سرطان ملانوم در افراد با سابقه آفتاب سوختگی مرتبط بوده و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نشأت می گیرد.
همچنین می توان از ضدآفتاب ها به عنوان قوی ترین کرم‌های ضد پیری پوست نام برد چون نور آفتاب و اشعه فرابنفش از عوامل اصلی چین‌وچروک و ایجاد کک ‌ومک برروی پوست هستند.
مراقبت از پوست برای انواع پوست ها با هر نوع ژنتیکی بسیار مهم می باشد. همچنین مراقبت از پوست در برابر موجب می شود تا فرد پوستی سالم و شفاف‌تری داشته باشد و از بروز علائم پیری هم جلوگیری خواهد کرد تا دیرتر این علائم در فرد ظاهر شود.

ما خرید را آسان کردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد