.

.

مرطوب کننده Q10

 جوان و مرتب - چه کسی دوست ندارد؟
با این حال، پوست ما بسته به طبع ما و سلامت سبک زندگی ما.از فرد به فرد، به طرز متفاوتی، سریعتر یا آهسته‌تر، پیر می‌شود. محصولات آدرا Q10 ( فروشگاه اینترنتی دیلانچی ) برای مبارزه با پیری در خدمت شما هستند. کوآنزیم Q10 یا تنها Q10 بصورت طبیعی در بدن تولید می‌شود.و سهم مهمی در عملکرد تمام سلول‌های بدن دارد. کوآنزیم، شبیه یک ویتامین در کل بدن موجود است و می‌تواند از فرآیندهای حیاتی بسیار زیادی پشتیبانی کند. Q10 برای تولید انرژی سلولی در میتوکندری، بسیار مهم است. همچنین بعنوان آنتی اکسیدان رادیکال‌های آزاد را در درون و بیرون سلول‌ها دفع می‌کند. رادیکال‌های آزاد پیرشدن پوست را تسریع می‌کنند و به سلول‌ها آسیب می‌زنند. علاوه بر این، Q10 در غشاءهای سلولی و لیپیدهای سطح پوست موجود است، و وظیفه مهم آنتی اکسیدان را نیز انجام می دهد. Q10 می‌تواند از آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش پیشگیری کند.
پوست نیازمند انرژی و دفاع مناسب
کوانزیم‌ Q10 پوست برای تولید انرژی و محافظت پوست از اضطراب اکسیداسیونی ضروری است. با این حال، با گذر زمان نسبت Q10 در پوست ما کم می شود. محصولات ضدپیری دارای Q10 ( مرطوب کننده حاوی Q10 ) از پوست ما بصورت مؤثری حمایت می‌کنند.
اکتشافات علمی
• دانشمند آمریکایی فردریک ال. کرین این کوانزیم را در سال 1957 کشف کرد.
• شیمیدان بریتانیایی پیتر دنیس میچل نحوه عملکرد کیوتن در درون سلول‌ها را کشف کرد. او در سال 1978 جایزه نوبل شیمی را برای کارش روی این مسئله دریافت کرد.
• دانشمندان بایرزدورف اولین نفراتی هستند که اثرات کیوتن بر پوست را تحقیق کردند و از سال 1998 در محصولات مراقبتی پوست از آن استفاده کردند

ویژگیهای کوانیزم Q10
دو عملکرد مهم کوانزیم‌ Q10 در بدن تولید انرژی و محافظت از سلول هاست. پس توصیه ما به شما استفاده از مرطوب کننده حاوی Q10 می باشد.

ما خرید را آسان کردیم
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد