.

.

ماسک مو با آبکشی فاقد سولفات

ماسک مو در سلامت موها نقش مهمی دارد.چرا که بعد از شستشو باعث یکدست. شدن سطح تار مو و برطرف کردن مشکلات مو می شود. ماسک مو می تواند.با انواع روغن ها ترکیب شود.بنابراین، ترکیب آن با روغن آرگان می تواند.باعث رسیدن خواص روغن آرگان به عمق تار مو شود.ماسک مو آدرا، حاوی روغن آرگان و پرو ویتامین B5 می باشد. روغن آرگان موجود در این محصول موها را تقویت کرده و موجب رفع خشکی و شکنندگی آن ها می شود. پرو ویتامین B5 موجود در این ماسک مو هم یک تغذیه کننده قوی است که مواد مغذی مورد نیاز مو را به آن ها می رساند و باعث تثبیت رنگ مو و درخشان شدن موها بعد از شستشو می شود. همچنین ماسک مو آدرا الکتریسیته ساکن روی موها را از بین می برد و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.

ماسک مو با آبکشی  فاقد سولفات برای چه کسانی مناسب می باشد ؟
موهای آسیب دیده و شکننده و همچنین موهایی که خشک و کم آب شده‌اند. سلامت خود را از دست داده و ظاهری ناخوشایند دارند. این موها اغلب حالت وز، زبر و خشکی دارند. که به سختی هم شانه می‌شوند. برای اینکه موهایی سالم، نرم، درخشان و زیبا داشته باشید. می‌توانید از ماسک مو استفاده کنید. ماسک‌های مو حاوی مواد مغذی، با تغذیه و تقویت موها، رطوبت مورد نیاز را به بافت مو رسانده. و ظاهری نرم و لطیف به موها می‌بخشند.
ماسک مو آدرا حاوی هیالورونیک اسید مناسب موهای آسیب دیده و شکننده.حاوی روغن مغذی آرگان، عصاره خیار و ویتامین‌های E و B5 است. که موجب تغذیه و تقویت بافت موها می‌شود. یکی از ویژگی‌های این محصول قابلیت نفوذپذیری بالای آن است، به طوری که پس از استفاده به سرعت جذب مو می‌شود. همچنین هیالورونیک اسید موجود در آن باعث رطوبت رسانی حداکثری به مو شده که خشکی و شکنندگی موهایتان را برطرف می‌کند. در آخر خوب است بدانید این محصول فاقد پارابن و سولفات است، بنابراین با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.
ما خرید را آسان کردیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد