.

.

لوسیون مرطوب کننده و خوشبو کننده بدن Q10

کوآنزیم Q10 یا تنها Q10 بصورت طبیعی در بدن تولید می‌شود. و سهم مهمی در عملکرد تمام سلول‌های بدن دارد. کوآنزیم، شبیه یک ویتامین در کل بدن موجود است .و می‌تواند از فرآیندهای حیاتی بسیار زیادی پشتیبانی کند. Q10 برای تولید انرژی سلولی در میتوکندری، بسیار مهم است. همچنین بعنوان آنتی اکسیدان رادیکال‌های آزاد را در درون و بیرون سلول‌ها دفع می‌کند. رادیکال‌های آزاد پیرشدن پوست را تسریع می‌کنند .و به سلول‌ها آسیب می‌زنند. علاوه بر این، Q10 در غشاءهای سلولی و لیپیدهای سطح پوست موجود است. و وظیفه مهم آنتی اکسیدان را نیز انجام می دهد. Q10 می‌تواند از آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش پیشگیری کند.
مزایای لوسیون مرطوب کننده بدن چیست ؟ 
رطوبت رسانی به پوست :  افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و پوستی حساس و خشک دارند، اغلب از لوسیون مرطوب کننده بدن استفاده می‌کنند.
پوستی که به‌خاطر خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده است احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد.
رفع  خشکی پوست : حتی اگر پوست شما از نوع معمولی یا چرب باشد،بازهم ممکن است بخش‌های خشکی از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند.
رفع پینه : اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوست کف پاهایتان به دلیل خشکی زیاد ترک می‌خورد،استفاده از لوسیون بدن می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.لوسیون‌های بدن در جدا کردن سلول‌های مرده کف پا نقش به‌سزایی دارد.
حس خوب، بوی‌خوش :  استفاده از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند.
در ضمن رایحه و بوی خوش آن فراموش نشدنی است.
حفظ آرامش : حتی اگر پوست شما در بهترین حالت سلامتی و شادابی باشد و به هیچ‌گونه مرطوب‌کننده‌ای احتیاج نداشته باشد،استفاده از لوسیون‌ بدن به پوست‌تان آرامش می‌دهد .
شفافیت پوست : استفاده از انواع لوسیون‌های بدن به پوست شما درخشندگی خاصی می‌بخشد.بسیاری از لوسیون‌ها حاوی ترکیبات سفید کننده هستند که باعث روشن شدن پوست‌ می‌شود.هم‌چنین برخی از این لوسیون‌ها دارای دانه‌های کوچک پاک‌کننده‌ای هستند.که به‌عنوان اسکراب عمل می‌کنند و سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا می‌کنند.

ما خرید را آسان کردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد